?

Log in

Dawn

Recent Entries

You are viewing the most recent 10 entries

January 24th, 2006

12:16 am: Well I haven't updated in awhile. School is going ok. I have 2 tests this week. Been busy with doing homework, raising Destiny, and planning weddings. I swear I was never asked to be in a wedding before and now i'm in 3.

My friend Heather is getting married this April so I'm preparing for that. My good friend Becky is getting married July 2007 and Rhonda is getting married sometime in 2007. Also my friend Rosalynn is getting married May 2007. Geez.

It fun to help my friends out when they ask for it. Kind of depressing at the same time. Everyone is all happy and here I am still stuck without a boyfriend. I know it's not a very important thing to have but sometimes it would be nice. Oh well that is the way the cookie crumbles in life. I have my daughter and I have happy with that. She is my life and I don't know what I would do without her.

Destiny is talking up a storm now. She is getting so big :(. Sometimes I wish she was still a little baby. I think she is hitting her terrible twos early. She like to hit you when she gets mad and throws things and she even talks back. I hope it doesn't get any worse lol. I love her more than life and I thank God that I have her.

Current Mood: depresseddepressed

December 19th, 2005

08:35 pm: So I got my grades back. I got a B and a C+ so I am happy with that. I am retaking 2 classes next semester since I got D's in there and I need a C- to pass. So hopefully I will just breeze through the classes.

Destiny learned to swear words that I'm not happy about. The other day my dad said fuck and they you here Destiny say it. Then my mom said shit and she said it too. So I keep telling my parents to watch their mouths around her.

Current Mood: contentcontent

December 12th, 2005

10:37 am: HAPPY BIRTHDAY TO ME HAPPY BIRTHDAY TO ME HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY TO ME.

Well I am now 24. Don't feel any older lol. Went out for my birthday Saturday night to the Locker Room. Kind of disappointed that some of my friends didn't show up but its kewl. I know who my real friends our, like Rhonda, Emily, and Jenny. I still had fun.

I have been sick all week so I didn't get drunk cause I felt like ass. I am done with school for the semester.

Current Mood: cheerfulcheerful

December 5th, 2005

07:31 pm: 1) Was 2005 a good year for you?
Yeah it was ok

2) What was your favorite moment of the year?
Destiny's first birthday

3) What was your least favorite moment of the year?
Hmm can't think right now.

4) Where were you when 2005 began?
I was at Larry's parents house


5) Who were you with?
Larry, Destiny, Zelda, Floyd, Wesley, and me


6) Where will you be when 2005 ends?
Don't know somewhere partying i hope


7) Who will you be with when 2005 ends?
Friends and family


8) Did you keep your new years resolution of 2005?
Didnt have one

9) Do you have a new years resolution for 2006?
NO

10) Did you fall in love in 2005?
Nope


11) If yes, with who?


12) If yes, do they know?
Yea


14) Do you regret it?



15) Did you breakup with anyone in 2005?
Yup Larry


16) Did you make any new friends in 2005?
Yeah


17) Who are your favorite new friends?
Emily, Pam


18) What was your favorite month of 2005?
July and August


19) Did you travel outside of the US in 2005?
Canada


20) How many different states did you travel to in 2005?
0


21) Did you lose anybody close to you in 2005?
My mom's uncle

22) Did you miss anybody in the past year?
Yeah my grandpa


23) What was your favorite movie that you saw in 2005?
Just Friends

24) What was your favorite song from 2005?
Idk

25) What was your favorite record from 2005?
?


26) How many concerts did you see in 2005?
1

27) Did you have a favorite concert in 2005?
No


28) Did you drink a lot of alchohol in 2005?
Haha yeah the most I ever drank


29) Did you do a lot of drugs in 2005?
nope none


30) How many people did you sleep with in 2005?
That's none of your business

31) Did you do anything you are ashamed of this year?
No

33) What was the worst lie someone told you in 2005?
Idk

34) Did you treat somebody badly in 2005?
Yeah

35) Did somebody treat you badly in 2005?
Yeah


36) How much money did you spend in 2005?
Who knows


37) What was your proudest moment of 2005?
Destiny's 1st bithday


38) What was your most embarrassing moment of 2005?
Don't know


39) If you could go back in time to any moment of 2005?
I don't know if I would want to.

40) What are your plans for 2006?
Having fun

Current Mood: relaxedrelaxed

October 17th, 2005

12:40 pm: So it's been 7 months and I am still single. I guess there is a sign on me that say's DO NOT DATE DAWN!!!. It sucks. I meet a guy, I tell them I have a kid and they run in the other direction. Oh well they arn't worth my time anyways.

School is going ok. I get tons of homework and I hate it. Destiny is getting so big. She is talking more and putting 2 words together. I love her sooooo much. She is my life.

Ok this post was kind of boring but I was just updating.

Current Mood: depresseddepressed

September 19th, 2005

09:05 am: Thursday I went to work and after work Rhonda met Heather and I at Heather's house cause Heather was doing our hair for the Hayloft. We went to the Hayloft but left around 12:30 cause it was gay. Rhonda and I got Taco Bell on the way home.

Friday I relaxed and played with Destiny.

Saturday my friend Erik had a kick ass party. Joe, Dan, and Adam came with me and we walked cause Erik lives really close to me. He had an ice ludge, 3 kegs, and a bunch of liquior. All we had to do was pay $5. Adam's girlfriend Julia and Kelly and Ashley came later on. We all got so drunk. I was drinking vodka and cranberry juice but the ran out of vodka so I started drinking tequillia and cranberry juice. That was gross but I was still drinking it. I did 2 shots on the ice ludge too. It was alot of fun. My friends are fun to party with lol.

Yesterday I felt like shit all day. I drove Destiny to her dad's around 3 and then came home. Larry's mom called me and asked if she could have Destiny for the night and if I would drive her over later. So around 7 I drove Destiny to her grandma's at 23 and Gratiot and the drive sucked cause I was so sick. I came home and made myself get sick and then I went to bed. Today I feel soo much better.

Current Mood: boredbored

September 14th, 2005

11:00 am: 10 years ago: I was 13 and in 7th going into 8th grade.

5 years ago: I graduated high school

1 year ago: I gave birth to my beautiful daughter Destiny.

Yesterday: Hung out with friends and worked out.

Tomorrow: Go to work and then the bar hehehe.

5 snacks I enjoy: cookies, popcorn, fruit,candy,chips

5 bands/artists that I know the lyrics to most of their songs: EMINEM thats about it

5 Things I would do with a $100,000,000: I would help out my family, buy a car, put half away for Destiny's college education, go on a shopping spree, and safe the rest.

5 locations I would like to run away to: Hawaii,Paris, Australia, Florida, Las Vegas.

5 bad habits I have: Swearing, biting my nails and thats it.

5 things I like doing: Hanging out with family/friends, spending time with my daughter, dancing, going out to eat lol, watching movies, having a good time.

5 things I will always wear: Contacts, bra, panties/thongs lol, makeup, and clothes.

5 t.v. shows I like(d): One Tree Hill, Prison Break, Gilmore Girls, Pimp My Ride, Laguna Beach.

5 movies I like: You Got Served, 8 Mile, Titanic, Mean Girls, 13 Going on 30.,

5 famous people I would Like to meet: Tommy Lee, Joshua Jackson, Robin Williams, Sandra Bullock, Julia Roberts.

5 biggest joys at the moment: My daughter, my family, my friends, going to school, food.

5 favorite toys: phone, computer, radio and thats it

3 tagged: Julie, Kim, Rhonda.

Current Mood: fullfull
Current Music: Wake Me Up When September Ends

August 28th, 2005

09:45 pm: Yesterday Destiny came home around 2. I was soooo happy to see her since I missed her soooo much. I hung out with her all day.

Today was my family reunion. There wasn't many people there which sucks cause usually there is. Destiny had fun playing on the jungle gym.

Current Mood: tiredtired

August 23rd, 2005

11:00 am: Destiny left me till Saturday :(. Larry's sister Misty moved to Virginia cause her husband is in the Navy. She spent the last 2 month's here so she could have some help with her 2 month old son. Well her husband is coming home Thursday so she left yesterday to go back home. I was over her house yesterday visiting with her and at the last minute she asked if Destiny could go with them. It was Misty and her mom and Misty's husband dad following them. I said sure so I had to come home and pack her stuff and then head back to her house. Larry's mom is flying back so it will be Destiny's first plane ride. I miss her so much already. This is the longest she has ever been away from me.

Current Mood: sadsad

August 22nd, 2005

12:33 pm: Thursday I went to work. After work I went to Rhonda's house to get ready to go to the Hayloft. Holly came over and we left. We met Jenny, her sister, Sarah, and Stephine up there. It was ok.

Friday I got my new phone since I lost my old one. Didn't really do anything after that but just relaxed.

Saturday Rhonda and I went to Emerald but it was dumb so we then went to the post. It was fun. We were both drunk lol.

Yesterday I had a family BBQ to go to at my aunt and uncles at 25 and Hayes. They made it a Hawaiian theme so everyone had to dress in something Hawaiian. Rhonda brought Holly. It was fun. We played Whiffle ball, the limbo, and we all chewed gum to see who could blow the biggest bubble. My uncle Mike was in town from Georgia so it was good to see him since I barley ever do. Destiny had fun playing with my family that had children around her age. The neighbor next to my uncle said we could use their trampoline and Destiny just loves jumping on it. She gets mad when its time to come off. Its so cute. She is getting so big. I love her so much. So all in all my weekend was pretty fun.

Current Mood: happyhappy
Powered by LiveJournal.com